So beautiful and no man wants you, either belgian men are blind or they are crazy!!

Joke Van de Velde: “Ik heb al een jaar geen seks meer”ImageElke woensdagnamiddag is ex-Miss België Joke Van de Velde te gast bij Wim Oosterlinck op Q-Music, waar ze telkens dingen onthult die niemand anders over haar weet. Dat was vandaag niet anders, maar Van de Velde was deze keer wel héél openhartig.

“Als ik een interview heb voor een weekblad of zo, vraagt men mij telkens hoe het in de liefde gaat”, vertelde de ex-Miss. “Ik zeg dan telkens dat ik geen vriend heb, wat ook de waarheid is. Maar wat nog meer is: ik ben al een jaar, of 365 dagen, celibatair. Ik heb geen vaste relatie, geen onenightstands, geen flirts. Het is een domper op de gedachtengang van vele mensen, maar bij Joke Van de Velde is het al een jaar geen feest.” Waarvan akte.© photo news.http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/1728213/2013/10/23/Joke-Van-de-Velde-Ik-heb-al-een-jaar-geen-seks-meer.dhtml

Leave a Reply

