Mijn geluk!

ik heb mijn geluk gezocht in een land waar men geluk in materialisme zoekt! Liefde en vriendschap nemen een achterzetel! Ik heb tot elke kost mijn best gedaan om mijn gezin een gelukkig leven te geven. Mijn doel nu is om al die mythen dat jullie hebben over immigranten weg te vegen. Wij zijn toch geen domme wezens! Ik heb het gevoel dat jullie  een voorbeeld van mij  willen maken,maar jullie kennen mij niet eens.Jullie hebben nooit eens met mij gesproken, mijn stem gehoord, mijn vroegere leven gekend of over mijn belgische familie of mijn 20 jaar leven hier.

Mijn kinderen spreken perfect drie talen , dus ook perfect Nederlands. Ze moet toch intelligente ouders hebben.  Ik kan niet eens begrijpen waarom jullie een probleem met mij hebben. Mijn donkere huid ,mijn moed , mijn intelligentie en koppigheid  verstoren jullie.

Maar wie heeft gezegd dat ik niet gelukkig ben? Ik heb toch alles( dat wat belangrijk is); ik ben gemaakt van vlees en bloed maar met zeer sterke gevoelens . Ik ga nooit mijn persoonlijkheid opgeven voor wie dan ook. Mijn geluk is te danken aan  de mensen dat ik nu liefde geef( mij gezin).Ze zullen mij altijd  trouw blijven.

 

Leave a Reply

